.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور 550 ورزشكار در مسابقات فوتسال ناجا

فرمانده نيروي انتظامي مازندران از حضور 550 ورزشكار در مسابقات فوتسال ناجا به ميزباني ساري خبر داد.

سردار عليرضا مسكيني در حاشيه بازديد يكي از سالن‌هاي محل مسابقات فوتسال (پايوران) كاركنان نيروي انتظامي سراسر كشور به خبرنگار فارس بيان داشت: اين جام را يادبود 588 شهيد نيروي انتظامي استان نامگذاري كرديم.
فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به اينكه در رقابت‌هاي امسال 43 تيم و با حضور 550 ورزشكار و سرپرست به ميزباني مازندران برگزار مي‌شود، افزود: تمام سعي و تلاش من و همكارانم در نيروي انتظامي استان به‌ويژه تربيت‌بدني ناجا ميزباني شايسته و مطلوب اين رقابت‌ها است كه در اين زمينه جاي دارد از همه همكاران تشكر داشته باشم.
فرمانده انتظامي استان ماندران اين مسابقات را بهانه‌اي براي دوستي و صميميت بيشتر در بين كاركنان ناجا كشور عنوان كرد و افزود: با برگزاي اينگونه مسابقات به‌طور حتم دوستي‌ها بيشتر مي‌شود و همچنين كاركنان نيروي انتظامي سراسر كشور از آداب و رسوم استان‌هاي ديگر بيشتر آشنا مي‌شوند.
وي گفت: اين مسابقات با حضور كميته فني ناجا برگزار مي‌شود و نفرات برتر و برگزيده به اردوي تيم ملي ناجا براي حضور در مسابقات آسيايي دعوت مي‌شوند و همچنين تيم‌هاي برتر نيز به مرحله نهايي مسابقات نيروهاي مسلح راه مي‌يابند.
مسكيني در پايان افزود: به‌خاطر ميزباني اين مسابقات از فرماندهي نيروي انتظامي كشور و از اداره‌كل تربيت‌بدني و تربيت‌بدني ناجا استان تقدير كنم كه با همت و تلاش تمام همكاران تمام سعي خود را مي‌كنيم تا ميزبان خوبي براي تيم‌ها باشيم.
به گزارش فارس، مسابقات فوتسال كاركنان نيروي انتظامي سراسر كشور در سالن‌هاي ورزشي وزارت كشور، دانشگاه علوم پزشكي و سالن ورزشي پاس نيروي انتظامي استان پيگيري مي‌شود.
اين مسابقات روز گذشته آغاز و تا چهارم بهمن در ساري ادامه دارد تا چهره تيم قهرمان اين دوره مشخص شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.